Obiektywy do bezlusterkowców (Tamron, Venus Optics, Sigma)
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Pierwszy obiektyw makro z maksymalnym powiększeniem 1:1 z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, i są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem Sony E dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
Sigma C 56 mm F/1.4 DC DN Fujiflm X to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 56 mm (ekwiwalent 85 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Sigma C 56 mm F/1.4 DC DN Nikon Z to obiektyw standardowy o stałej ogniskowej 56 mm (ekwiwalent 85 mm dla pełnej klatki) i przysłonie f/1.4. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej. Uszczelniane gumą mocowanie zapewnia pracę nawet w trudnych warunkach.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Szerokokątny obiektyw filmowy o kącie widzenia 65°, który oferuje jasność T1.9. Koła zębate 0,8 MOD, kompaktowa i lekka konstrukcja oraz gwint filtra 49 mm ułatwiają filmowanie tym obiektywem.
Obiektyw filmowy z 2-krotnym powiększeniem, które zapewnia świetne ujęcia makro. Ostrość można ustawiać także na nieskończoność, co pozwala na użycie go także podczas innych ujęć, np. portretowych. Lekka i miniaturowa konstrukcja ułatwia użytkowanie go z gimbalami, dronami itp.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.